Get Adobe Flash player

آموزش HTML به صورت خیلی ساده و روان

خوب بلاخره تصمیم به Publish کردن آموزش HTML ای که تدریس می کنم را کردم، این آموزش اولین بار در کلاس استاد زائری در دانشکده سما واحد قم معرفی گردید. یک سری مشکلات داشت که برطرف شده و الان به حد ایده آل بنده رسیده است. امیدوارم استفاده کنید و از HTML لذت ببرید. این را هم خدمتتون عرض کنم HTML زبان برنامه نویسی نیست، یک زبان نشانه گذاری هست! اگر می بینید که این مطلب در دسته بندی زبان های برنامه نویسی می‌باشد، چون بدون HTML هیچ وب سایتی کامل نیست و تکمیل کننده زبان های برنامه نویسی تحت وب می باشد.

آموزش HTML به صورت خیلی ساده و روان

آموزش HTML به صورت خیلی ساده و روان

این آموزش خیلی ساده و روان تهیه شده است، در صورتی که تا حالا HTML کار نکردید، به ترتیب سرفصل ها را مشاهده فرمایید تا به مشکل برخورد نخورید! اگر نتونستید مطالب را درک کنید، این را بدانید خیلی ضعیف هستید! باید تلاش اتان مضاعف کنید.

سرفصل های این آموزش به شرح زیر می باشد :

  1. مقدمه
  2. متن ها
  3. لینک ها
  4. لیست
  5. عکس
  6. جدول
  7. پس زمینه
  8. فرم
  9. فریم

قسمت 9 این آموزش تکمیل نشده است، اگر توانایی دارید که شبیه فصل های گذشته به صورت خیلی ساده و روان آموزش فریم را تهیه نمایید، پس از تهیه آموزش به ایمیل من ارسال کنید تا به اسم خودتون در سایت منتشر کنم.

جهت مشاهده آموزش به صورت آنلاین می توانید از لینک زیر اقدام نمایید :

آموزش HTML به صورت خیلی ساده و روان

دوستانی هم که دوست دارند این آموزش را به صورت آفلاین مشاهده کنند، روی تصویر زیر کلیک نمایید(توجه داشته باشید عوض کردن CopyRight آموزش ها خیلی راحت هست ولی وجدان خودتون را قاضی کنید، این کار باعث می شه هیچ وقت پیشرفت نکنیم! اگر احساس می کنید درست کردن یک مبحث آموزشی خیلی راحت هست پیشنهاد می کنم آزمایش کنید! اینم خدمتتون بگم اینکه ما Reference برای داده های خودمان داشته باشیم، نشان دهنده آماتور بودن مان نیست! بلکه نشانه پژوهشگر بودنمان هست.):

دانلود آموزش HTML به صورت خیلی ساده و روان جهت استفاده آفلاین

کپی برداری فقط با ذکر منبع بلامانع می باشد .

منبع : e3tar.ir

5 پاسخ به آموزش HTML به صورت خیلی ساده و روان

  • baran می‌گوید:

    با عرض سلام
    میخواستم بگم من دارمHTMLیاد میگیرم فقط ی مشکلی برام پیش امده میخواستم برای صفحه وب خودم پس زمینش از عکس استفاده کنم ولی عکس رو به صورته تکه تکه قرار میده ولی من میخوام یک عکس به صورت کامل به عنوان بک گراندم قرار بگیره ممنون میشم راهنمایی کنی از کد های بک گراند استفاده کردم ک تکه تکه نشون میده

    • Star می‌گوید:

      با سلام، HTML به تنهایی این قابلیت را ندارد! باید از CSS در کد هاتون استفاده کنید پس از تگ background که مسیر عکس را درج نموده اید ، از این کد استفاده نمایید :

      style="background-repeat: no-repeat"

      موفق و پیروز باشید

  • کاناپه بادی می‌گوید:

    فوق العاده مفید بود ممنون

  • تشک بادی می‌گوید:

    مرسی از مطالب بسیار خوبتون

  • حمیدرضا می‌گوید:

    احسنت براین همتتان، که زکات علم را پرداخت می کنید…
    خداقوت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
LiveZilla Live Help
نظرسنجی

دوست دارید مطالب بیشتر شامل چه مباحثی باشد؟

مشاهده نتایج

بارگذاری ... بارگذاری ...
نرم افزار های کاربردی