Get Adobe Flash player

تلنگری که باعث تغییرات شد

با سلام خدمت شما خواننده گرامی ، چند روز پیش داشتم ایمیل هایم را چک می کردم ، که با یک ایمیل Comment مواجه شدم ، فکر می کنید متن Comment چی بود ؟! یکی از بازدیدکنندگان کامنت زیر را ارسال کرده بود :

همه سایتت خالیه که

تلنگری که باعث تغییرات شد

یک لحظه انگار یک پارچ آب یخ روم خالی شد ! البته نه اینکه انتقاد پذیر نباشم ، بلکه یک لحظه به خودم اومدم ای بابا یک سایتی درستی کردی و ولش کردی چی کار می کنی ؟!

بعد دوباره به خودم گفتم خوب وقت نمی کنم آپش کنم ، خلاصه یک ربعی با خودم کلنجار رفتم آخر به این نتیجه رسیدم که آپ نکردن بلاگ اشتباه هست ! خوب اومدم دوباره از اون قول هایی بدم که عملی نمی کنم :دی ولی نه ایندفعه یک مقدار فرق می کنه قضیه !

دیروز هم که دانشکده یک اتفاقی افتاد ، که کلا 3 ، 4 ساعتی هنگ بودم ، اتفاقی که شاید برای هر کس دیگری می افتاد از خیلی ها متنفر می شد ، خلاصه تموم شد و رفت اومدم یک دستی بکشم به بلاگ ، همون طور که می بینید قالب بلاگ رو عوض کردم ، امیدوارم از این قالب جدید خوشتون بیاد حتما در نظر سنجی کنار سایت هم شرکت کنید (در انتهای همین مطلب نظر سنجی موجود می باشد) ، ببینم سلیقه ام چطوری هست ، روی CSS این قالب بیشتر کار شده ، البته صفحه اصلی سایت هم خیلی عالی شده ، ولی یک چند تا ایراد کوچیک داره که دارم برطرفش می کنم و خیلی زود Publish اش می کنم تا نظرتون را درباره اونم بدونم .

نظر شما در مورد طراحی قالب جدید بلاگ چیست ؟

مشاهده نتایج

بارگذاری ... بارگذاری ...

1 پاسخ به تلنگری که باعث تغییرات شد

  • امیر می‌گوید:

    سلام دوست من..
    امیدوارم همه چی روبراه باشه.. از آخرین مطلبت 2 ماهی میگذره..
    تلنگر خوبی بوده اون موقع ، امیدوارم همیشه رو موفق و درحال پیشرفت باشی..

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین
LiveZilla Live Help
نظرسنجی

دوست دارید مطالب بیشتر شامل چه مباحثی باشد؟

مشاهده نتایج

بارگذاری ... بارگذاری ...
نرم افزار های کاربردی